24 d’octubre del 2009

viatge pablo

Hola, aquest estiu he anat a Valencia amb els meus tios, aixo es el que vaig fer:
Primer, várem anar a casa dels meus tios, despres a Godelleta. Un poble, allà ens esperaven els padrins, vàrem estar dues setmanes sense pares, quan varen venir, vàrem fer una "panda".
Va ser super xulo un dia a casa d'un un dia a casa un altre dia a casa d'un altre aixi fins dia 22.ah!!, se m'avia olblidat!! Mos varem anar dia 18, bueno adeu, tornaré a fer un altre viatge .
Mon pare no m'ha deixat posar cap foto adeu.

5 comentaris:

Antònia ha dit...

Quan jo era nina m'encantava anar a ca les meves cosines per jugar amb elles, llàstima que elles visquessin també a Palma.

CEIP Es Pont ha dit...

Pablo, jo també tenc família a València però no he anat mai a Godelleta... et va agradar? ho recomanaries?
Carol

Anònim ha dit...

Si que ho recomanaria, es un poble exelent!!!





Pablo (4t)

Anònim ha dit...

Hola, per a nosaltres també va ser xulisim haver tingut açí als nostres pirates favorits. Un super besot.

La vieja pirata.

Anònim ha dit...

jo tambe lo pase molt be amb vosaltres.

diego