21 d’abril del 2010

Contes i més contes













Aquí vos deix unes quantes fotos de les activitats que hem fet avui amb l'alumnat de 3 anys.
Es podria resumir així:
- L'alumnat de tres anys ens conta dos contes.
- Jugam a un, dos,tres, toca paret mentres esperam que tots els grups es reuneixin.
- Contam contes a l'alumnat de tres anys.

A mi m'ha agradat molt aquesta activitat i trob que els infants de 3 anys s'han portat molt bé, millor dit, beníssim!!!

A vosaltres us ha agradat?

Antònia.

8 comentaris:

Anònim ha dit...

Mecè i nins de es anys m'han aada mol els osos cones soe o el de las allines.
I a olos os han llies noso?



Mac 4

Pablo ha dit...

Hola a jo hem va agradar molt lletjir als petits pero sobretot el conte que ens va contar tres anys de les tres gallines


Pablo

Anònim ha dit...

A jo em a encantat el primer conte a estat xulisim.




Nerea

Antònia ha dit...

Molt bé el teu comentari, el final no l'he entès gaire, però va de bo que de bo va, QUE BONA LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!!!

Joana Melià ha dit...

M'encanten les fotos i m'encanta el comentari. Enhorabona! Se'ls veu molt satisfets i amb ganes. Què guapo!

Marc Morote ha dit...

A mi m'agradat molt els nins de tres anys s'ho han pasat molt bé i noltros tambe m'hos lo hem pasat pasat molt bé.

Secretaria ha dit...

Jo no hi vaig poder ser, però sé cert que ho vareu passar molt bé i que va ser una activitat molt enriquidora! Esper que la repetim més vegades!!!

Catilena.

Anònim ha dit...

El primer va ser el que mes em va agradar

Nair