6 de juny del 2010

Darrera aportació de na Joana

El curs està apunt d'acabar i ara ja fa temps que no us penjo res, així que avui m'he decidit a donar-vos una sorpresa.
Aquest video té a veure amb música (segur que a na Carol li agradarà), amb els mercats i amb les sorpreses.
A mi m'agrada anar a comprar als mercats de Palma perquè hi ha bons productes, molta varietat i tot fa comprera. Però encara m'agradaria més si algun dia em passàs el que va passar en aquest mercat de València.
Mirau, escoltau i disfrutau,.... I que passeu molt bon estiu!

3 comentaris:

la classe de 4t ha dit...

Ha estat bé peró ens va agradar més el de l'estació de tren.
Gracies per la teva aportació i esperam que segueixis fent més aportacions el proper curs.

La classe de quart.

Anònim ha dit...

Realment, la música ens fa veure les coses d'una altre manera. Mireu la cara de felicitat de la gent que estava comprant al mercat. Estic ben segura que els van alegrar el dia.
Núria

Anònim ha dit...

Hola soc n'Alex i a jo m'agradat molt l'opera en es mercat.



Alex AlmodovarRapalo