15 de febrer del 2011

Enrique Iglesias - Cuando Me Enamoro featuring Juan Luis Guerra

5 comentaris:

Adrian ha dit...

Hola, soc Adrian.Almodovar i vos he posat un vidio que es diu cuando me enamoro de Enrique Iglesias.

M'hagrada aquesta canço.


Adrian.Almodovar

Brissel ha dit...

Hola soc na Brissel i ami tambè m'agradad molt aquesta cansó.

Antònia ha dit...

Adrià, em pensava que t'agradava una mísica diferent a aquesta.
"Sorpresas te da la vida, la vida te da sorpresas".

Joana Melià ha dit...

A mi també m'agrada molt aquesta cançó, Adrià.
Que estàs enamorat? "Qué bello es el amoooor!!"

Olga ha dit...

Hola a tots! Sí, a mi també m'agrada molt aquesta cançó. Enamorat? Ay, ay, ay, he d'anar prompte per tal de posar-me al dia amb aquestos temes... jajajaja

Una abraçada a tots! :)