11 de març del 2010

Electricitat








Avui hem començat a fer les pràctiques d'electrecitat.
Les fotos que he triat es poden classificar en tres temes bàsics:
1- Començam amb ganes i il·lusió.
2- Escoltam.
3- Funciona!!!

Com ha anat? Ha estat massa difícil?
Vos he deixat com a una hora tots solets i sense ajuda , je! Al final vos he hagut d'ajudar...
Segur que el proper dimarts ja no anireu de coverbos i sabreu per on començar.

Les fotos han sortit en ordre invers al que jo volia, disculpes.

Antònia

6 comentaris:

Joana Melià ha dit...

A la classe de 4t et pot agafar una bona "enrrampada" si no vas alerta amb tants de "wats". Pareix que us ho heu passat molt bé. Quina sort! Ara que ja vos funcionen totes les "bombetes" tothom deu tenir les idees super clares.
Un somriure a la cara és el que em queda quan entro al vostre BLOC.
:)

Pablo ha dit...

Per jo a estat molt xulo, ojalá o fesim a tots els cursos.


Je,je,je


Pablo

Anònim ha dit...

Gracies per tot Joana pero la proxima vegada que et fiquis al blog penja algo


Nair i Marc G.

Adrian. Almodovar ha dit...

Hola soc n'Adrian i jo tambe veig encendre la bombeta i m'agrada la foto cuant nosequi u va encendre.


Adrian. Almodovar

Maysaa ha dit...

Ma va agradar molt era molt divertit ime es va encendre la bombeta anava un poc lenta pero anava ve.

Anònim ha dit...

M'agradat molt el que heu fet. Ara esper que als de tercer els agradi tant com a voltros. Esperam a n'Antònia que ens farà de mestra "electrificada"-
Enhorabona.
Maite.