30 de març del 2010

VACANCES

Hola, ara que ve pasco vos contaré el que vaig fer esquiant a Vaderinares Aragó, provincia de Terol. Primer vaig anar a l'aniversari de el meu cosí, al dia seguent vaig anr a Valderinares i vam començar la classe, per les pistes verdes, quan el meu germá es va retirar perque li feia mal es peu varem anar a una blava i una vermella varem pujar per un "telesilla" i varem acabar. Al dia següent va estar una hora el meu germá i una altra jo, i hem vaig tirar per la pista d'esquí més llarga de tot Valderinares, la Mina que vaixa del pic Penyarroya fins quasi al poble i el telesilla durava set o vuit minuts. Per pasco, aniré a Francia, pero ja vos contaré. Adeu!!!

Pablo

2 comentaris:

Antònia ha dit...

Això esper, que ens contis el teu viatge a França.

Unknown ha dit...

Et vares tira per la mes llarga? yo hem vaig tira per una verda i em vaigpega un "porrazo"!!!

Adeu