15 de novembre del 2009

halloween a València


Hola, aquest halloween he estat a València, va ser super guai!!
Aixó és el que vaig fer: ens varem anar dia 30, allà vaig anar a ca els meus padrins, després varem anar a ca la meva tia, allà varem fer les guirnaldes pel dia següent. Dia 31 per la nit la meva cosina petita es va anar a dormir una estoneta, varem preparar tot i quan la meva cosina es va despertar es va pegar un susto que es va passar tota la nit amb por. Be ara ja m'he d'anar, aqui teniu la foto de la meva disfressa.
Pablo

5 comentaris:

Antònia ha dit...

Estàs esfereïdor, quina por!
Aquesta tia és "la vieja pirata"?

Anònim ha dit...

De que vas disfrassat?


Nair

Anònim ha dit...

Hola Pablo que be que estas en la foto fas un poc de por
jajajaja




Brissel4t

Anònim ha dit...

Vaig dissfressat de:
Mort,zombie,cientifuc boig i cadaver

Anònim ha dit...

Pareixes mes un zombie, je, je.




Nerea