17 de novembre del 2009

Una persona a .....


Què vos suggereix aquesta imatge?

11 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi en sugerreix pau,tranquilitad i solead

Anònim ha dit...

jo crec que es un jardi zen

Marc Morote l'alte comentari tambe era meu

Anònim ha dit...

No estic molt segura de lo que es pero crec que es un homo caminad per un desert ple de roques.
A mi me suggereix soletat.


Nair

Anònim ha dit...

Jo estic d'acort amb lo que ha dit en Marc Morote la segona vegada i lo que li sugereix a na Nair, també em sembla que ni ha un insecte a la dreta i un homo amb un jerro al cap a un camp de pedres i muntanya coneguda al fons i el simbol d'una marca de roba a l'esquena de la perssona.


Pablo

Antònia ha dit...

Què deu fer aquest home amb la gerra damunt el cap?

Anònim ha dit...

Transporta llet d'un puesto al altre o uns altres lliquits.


Nair

Anònim ha dit...

Portar aigua al seu poble





Pablo.

Anònim ha dit...

jo crec que es un home amb una gerra al cap el que no se es preque esta al mig del desert.



Tanit 4t

Anònim ha dit...

Jo crec tambe que es un jardi Zen.Me suggereix tranquilitat i pau.




Nerea 4t

Anònim ha dit...

La foto m'agrada molt, però no m'agradaria estar en el lloc d'aquesta persona.
Cati Sbert

Anònim ha dit...

Yo suggereix pau i tranquilitat






Brissel 4t