25 de novembre del 2009

Matemàtica "pura"


Que vos sembla parlar de geometria?

10 comentaris:

Alumne/a ha dit...

taules de ping-pong

CEIP Es Pont ha dit...

sí, què bo! també hi ha un altre element que em crida l'atenció: el colors! Hi ha repetició i ordenació? M'agrada molt la foto... o és una maqueta?
Carol

Anònim ha dit...

Taules de ping-pong,jo crec que pareix una illa de ping-pong.



Diae

Anònim ha dit...

Aquesta foto és un bon exemple de les línies paral.leles i els quadrilaters. També hi veig molta simetria. M'agrada.
Santi.

Alumne/a ha dit...

A mi no m'agrada la geometria pero me pareix que es costas paralels

Marc Morote

Anònim ha dit...

Jo crec que son taules de ping-pong que son paral-leles.



Marc.G

Anònim ha dit...

També hi ha gent



Pablo el comentari sense firmar era meu

Anònim ha dit...

La distribució de colors i la proporció de gent.


Tanit4t

Anònim ha dit...

el punt groc i el rosa en el equip vermell



Tanit4t

Serendipity ha dit...

que ho vulguis mirar vertical o oritzontal sempre voras lineas pralel·les