8 de desembre del 2009

Agraïments a tots i totes

He descobert que teniu un apartat d' agraïments, això està bé, així no seré l' únic que escrigui aqui...

Bé, vos volia agraïr a tots i totes el fet de ser com sou, crec que estic aprenent molt de voltros i esper que voltros apreneu cualque cosa de mi ( a ser possible bona, és clar). Realment pens que he tengut molta sort d' estar a sa vostra classe i estic orgullós de tots i totes voslatres i les ganes que possau en tot (encara que molts podrieu fer més i ho sabeu).


Jordi gran

2 comentaris:

Antònia ha dit...

Dels infants sempre s'apren, hi ha vegades que trobam que feim la nostra feina per a res però sempre surt algú que ens fa veure que la nostra dedicació és agraïda i això no té preu, és el que m'anima a seguir endevant a pesar de tots els entrebancs.
Pensa sempre que estaràs per ensenyar els infants però sempre amb la ment oberta per aprendre d'ells, ens ensenyen més del que ens pensam.

Marc Morote ha dit...

Gracies jordi, jo he apres coses de tu tu i jo mos duim molt be sobretot amb els comics
Marc Morote