23 de desembre del 2009

GRACIES JORDI

Hola,soc en Marc Morote i vos vull xerrar de el practicant de la classe de 4t i es nom Jordi.Jo crec que tots els meu companys se duien be amb ell pero jo me duc super be i aquest escrit va per ell, gracies Jordi per tot lo que as fet per nosaltres i gracies per ayudarnos a fer els problemes i per fer tanta feina per nosaltres si no fos per tu ni per n'Antonia no sabriem com arreglarmos, bon Nadal bones vacanses i bones festes, te donam les gracies per tot Jordi de part de tots de l'escola gracies Jordi!!!!!!
Te deix una foto meva perque te enrecordis de tota le classe.

Marc Morote

3 comentaris:

Antònia ha dit...

Esper que en Jordi Gran sapi apreciar el teu comentari, si ell no el veu jo et don les gràcies.

Anònim ha dit...

Hola Marc! tu i tota sa classe sou realment fantàstics, he aprés jo més de vosaltres que vosaltres de mi, això segur. M' hagués agradat estar més estona amb vosaltres i poder conèixer-vos millor, però el temps és el temps, i a vegades no importa la brevetat d' aquest, sinó la intensitat amb la que el vivim.

M' enduc en el cor les estones que he passat amb vosaltres i el vostre somriure. Admir la teva gran voluntat Marc.De tot el grup admir la vostra sinceritat i paciència. Gràcies a tots i a n' Antònia.

Esforçau-vos per ser feliços.

Una aferrada molt forta,

Jordi Gran

Pd. Marc, a veure que fa el Madrid aquest any...

Marc Morote ha dit...

Te contest jordi, guanyara la lliga!!!!!!!!!

Marc Morote