8 de desembre del 2009

angeles s.a.

Hola, soc na Nair i l'altre dia vaig veure una pelicula que m'agrada molt, es diu Angeles s.a. y la protagonista es na Maria Isabel i tracta de una nina que se li mor el pare i quan el pare arriba al cel hi ha una dona que es un angel y li deixa baixar al pare amb el cos d'un altre homo i la canço que mes m'agrada es diu Cuando no estas y Mis ojos caramelo, aqui vos deix els videos v aquest es diu Cundo no estas aques Mis ojos caramelo

i vosaltres heu vist aquesta peli?

Nair

5 comentaris:

Antònia ha dit...

Jo he vist versions més antigues relacionades amb aquest tema, una persona es mor i la deixen tornar a la Terra amb un altre cos, les dues o tres que jo he vist no eren musicals. T'agrada la música. eh? "¿ El cuerpo pide marcha"?

Anònim ha dit...

si m'agrada molt la musica i sobretot aquesta, la trob molt guapa, a ti t'agradat?

Nair

Antònia ha dit...

Sí m'agrada i, a més, m'agrada molt més tot el que ens aportes.

Anònim ha dit...

gracis, si no fos per tu no ho sabriem fer.
Antonia ets la millor!!!!!!



Nair

Anònim ha dit...

Jo si que l'he vista.






Nerea