18 de desembre del 2009

Nadala quan somrrius


Hola, despres del concert de Nadal, si vos ha agradat el concert i la nostra nadala aqui la teniu.

Ara que la nit s'ha fet més llarga
Ara que les fulles ballen dances al racó
Ara qels carrers están de festa
Avui que la fred duu tants records

Ara que sobren les paraules
Ara que el vent bufa tant fort
Avui que no fa falta veuret ni tan sols parlar
per saber que estás al meu costat

Ès nadal al meu cor
quan somrrius conent de veurem
quan la nit ès fa més freda
quan t'abraces al meu cor
i les llums de colors
m'iluminen nit i dia
les encens amb el somrriure
quan em parles amb el cor

INSTRUMENTAL

DA CAPO

aaahh

FINAL

Da capo s'ignifica tornar a començar i instrumental s'ignifica que domes sonen els instruments ( aixo ès per qui no sapiga el que a de fer )


Pablo

6 comentaris:

Alumne/a ha dit...

Li e donat a tamany petit

Anònim ha dit...

pablo t'ens una arrada en el segon parraf

Antònia ha dit...

És que ha de ser MOLT GROSSSSS!!!! Ha de tenir espai per carregar tans regals...

Alumne/a ha dit...

Je, je

Ja he arreglat la arrada

Pablo el comentari sense signar era meu

Carol ha dit...

Veig que tens molt clara l'estructura!
Només una puntualització: a tornar a començar els músics li diuen DA CAPO (al cap o l'inici)
La Tornada seria la part més aferradissa de la cançó: ... És Nadal al meu cor...
:)

Anònim ha dit...

Ja ho he arreglat




Pablo